FAQs
Usein kysytyt kysymykset
Mitä jäsenyyteen kuuluu?
Saat 6 keskusta yhdellä kortilla käyttöösi, personal training palvelut sopimuksesi mukaan sekä rajattoman ryhmäliikunnan käytön kaikilla klubeilla, lisäksi useita jäsentarjouksia sekä klubeilla että yhteistyökumppaneilta.
Saanko määritellä itse maksupäivän laskulle?
Meillä on kaksi eräpäivää, kuukauden 1. ja kuukauden 15. riippuen arkipäivistä, veloitukset menevät näiden päivien mukaan. Voit valita sinulle sopivamman päivän liittyessäsi, ja mikäli haluat päivää muuttaa keskustele siitä asiakaspalvelun kanssa.
Onko teillä personal training palveluita?
Meillä on useita personal trainereita, monilla eri osaamisalueilla.  Ota yhteys vastaanottoon ja varatan sinulle näytetunti pt:n kanssa.
Sain kirjeen Lindorf:lta, onko laskuni mennyt perintään?
Ei huolta, laskusi on mennyt automaattiseen muistutuspalveluumme, ja mikäli olet sen ajoissa maksanut tai pienellä viiveellä, se peruuntuu automaattisesti, mutta jos lasku on maksettu reilusti eräpäivän jälkeen, kannattaa ottaa yhteyttä kirjeestä löytyvään asiakaspalveluun joko puhelimitse tai sähköpostilla.
Saanko varattua ryhmäliikuntatunnin netissä?
Saat, omilla tunnuksillasi, jotka sait liittyessäsi, pääset kirjautumaan sisälle ja varaamaan sekä perumaan paikan jumpassa.
En päässyt tunnille ja unohdin perua sen, nyt tunnukseni on lukossa?
Ei hätää, soita asiakaspalveluun tai laita sähköpostia asiakaspalvelu@balanssiklubit.fi, niin poistamme varauskiellon ja taas pääset varaamaan tunteja.
Kuinka voin vastaanottaa e-laskuja?

Näin otat käyttöösi E-laskupalvelun

Uudet asiakkaat Vihti, Nummela, Lohja, Karkkila ja Veikkola

Hyvä asiakkaamme,

Osana palveluidemme kehittämistä, sinulla on jatkossa mahdollisuus vastaanottaa Balanssiklubi Vihti, Nummela, Lohja, Karkkila, Veikkola laskut e-laskuina, suoraan omaan verkkopankkiisi.

E-lasku on paperilaskuun verrattuna:

  • helpompi, sillä laskun tietoja ei tarvitse itse näppäillä; ei viitenumeroa eikä tilinumeroa
  • nopeampi, sillä lasku hyväksytään maksettavaksi vain nappia painamalla
  • turvallisempi, ei näppäilyvirheitä eikä hävinneitä laskuja

E-laskupalvelun käyttöönotto

E-laskun saat käyttöön omasta verkkopankistasi. Tarvitset e-laskujen vastaanottamiseksi yksilöintitiedon, joka on joko edellisen laskusi viitenumero tai liittyessäsi jäseneksi saatu rekisteröintitunnus (samassa lapussa käyttäjätunnuksesi ja salasanasi kanssa ), jonka voit itse käydä katsomassa omilla sivuillasi balanssiklubit.fi osoitteessa tai voit pyytää sen myös vastaanotosta.

Verkkopankissanne on lista yrityksistä, jotka voivat lähettää e-laskuja. Valitse listalta Balanssiklubi Nummela, Karkkila, Veikkola  tai Balanssi Vihti tai Balanssi Lohja syötä edellisen laskusi viitenumero tai rekisteröintitunnus kohtaan ”yksilöintitiedot”. Kun olet hyväksynyt e-laskupalvelun käyttöösi, saat jatkossa laskusi ilman laskutuslisää suoraan verkkopankkiisi.

Kun aktivoit maksun menemään automaattisesti tililtäsi, e-lasku toimii kuten suoraveloitus, helposti ja vaivattomasti.

Laskutuslisä

Mikäli haluat laskun paperisena, siihen lisätään laskutuslisä olemassa olevan hinnaston mukaan.

Voinko maksaa palveluita kulttuuri, virike- tai liikuntaseteleillä?

Kyllä! Voit maksaa käteisen ja pankkikorttin lisäksi myös:

Smartum: Liikuntaseteli 4€, Liikunta- ja kulttuuriseteli 5€ ja korttimaksut

Edenred: Virikeseteli 5€, Ticket Virike / Ticket Mind & Body -korttimaksut ja Ticket Duo -korttimaksut

Epassi: Sporttipassi + Tykyseteli

Etkö löytänyt vastausta?
Lähetä kysymyksesi meille!

Sähköpostilla asiakaspalvelu@balanssiklubit.fi
tai soita 050 339 1868