Personal Training

 

Sinulla on tavoitteet ja meillä avaimet niiden saavuttamiseksi! Olipa tavoitteesi sitten yleiskunnon parantaminen, painon pudottaminen, lihasvoiman- tai lihasmassan lisääminen tai vaikkapa maratonille osallistuminen, me autamme sinut tuloksiin turvallisesti ja tehokkaasti.

Personal Training paketit rakennetaan yksilöllisesti jokaisen asiakkaan omat lähtökohdat, tavoitteet ja toiveet huomioiden.

Paketit sisältävät: Harjoitukset Personal Trainerin kanssa, liikuntasuunnitelman sekä monipuoliset harjoitusohjelmat. Terveelliset ruokavaliot ja ravitsemusneuvonnan.

Jos haluat löytää liikunnan ilon, parantaa elämänlaatuasi ja saavuttaa kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin – Personal Training on juuri sinua varten.

Yksilöllinen ohjaus ja tavoitteiden asettaminen auttavat sinua saavuttamaan terveellisemmän tulevaisuuden.

Kiinnostaako sinua, mikä Personal Training pakettimme sopisi sinulle parhaiten?

Varaa oma Personal Training näytetuntisi 25€ (sis. kuntokartoitus): 050 339 1868‬ tai personaltraining@balanssiklubit.fi

 

Personal Training -paketit alkaen 152€/kk

Kiinnostuitko? Vastaa kyselyyn tästä!
PT-Lomake
etu- ja sukunimi)

Kysymykset

1 = En lainkaan ... 5 = Samaa mieltä
Sending

Fustra®

Fustra korjaa kehon virheasentoja, vahvistaa heikkoja lihaksia ja avaa kireyksiä.

  • Haluatko eroon niska- ja hartiakivuista?
  • Tahdotko hyvän ryhdin?
  • Haluatko kiinteytyä?
  • Tahdotko liikkuvamman kehon?
  • Haluatko vahvan keskivartalon?
  • Tahdotko paremman kehonhallinnan?

Jos vastasit johonkin kysymykseen kyllä, Fustra on juuri sinulle sopiva harjoitusmuoto.

 

Fustra Personal Training on palkittu harjoitusmetodi, jota käytetään parantamaan ryhtiä, lisäämään liikkuvuutta, helpottamaan niska- ja hartiaseudun kipuja, kehittämään kehonhallintaa ja vahvistamaan keskivartalon lihaksia.

Suomalaisten yleisin ongelma on kehon lihasepätasapaino. Selkäpuolen lihakset on etupuolen lihaksia heikompia ja tämä rasittaa mm. niveliä ja selkärankaa.

Fustran avulla vahvistetaan kehon heikkoja lihaksia ja avataan kireyksiä. Näin saadaan korjattua kehon asentovirheitä.

Ammattitaitoisen ohjaajan avulla saadaan aikaiseksi hyvä ryhti ja kivuton arkipäivä.

Harjoittelun kulmakivinä toimii liikeiden tarkka oikeaoppinen suoritus ja hyvä ryhti. Jokaisen ohjelmaan sisältyy ruokavalio ja kehitystä seurataan testien avulla.

Tervetuloa kokeilemaan Fustraa. Näytetunnin kesto 90min.

Varaukset ja lisätiedot: noora.ekstrom@balanssiklubit.fi

Asiakaskokemuksia

Maarit

Olen kärsinyt melkein koko elämäni huonosta ryhdistä. Ystäväni houkutteli minut kokeilemaan fustran näytetuntia ja se oli siinä! Hurahdin siihen täysin ja se pelasti minut! Olen saanut hyvän ryhdin ja eteenpäin kääntyneet olkapäät ja huono ryhti ovat historiaa, Iso kiitos siitä ohjaaja Nooralle! ​Nyt käyn 2 kertaa viikossa fustratunneilla, sillä siitä on tullut minulle elämäntapa ja saan siitä hyvän olon!

Hammaslääkäri, 51-vuotias

Olen liikkunut aktiivisesti koko elämäni ja harrastan myös kilpaurheilua (ratsastus).

Iän ja jatkuvan rasituksen myötä keho on alkanut oireilla monin tavoin: niska ja hartiajäykkyys, huono ryhti, selkäsäryt, migreenit. Ongelmiin kokeilin suositusten perusteella Fustraa.  Ja herranjestas.. löytyi uusia lihaksia, joiden olemassaolo oli uutta jopa aktiiviliikkujalle.

 

Fustra lisää elämän laatua!

Onhan Fustra todettu hyödyksi omanlaisiini ongelmiin myös UKK- instituutin tutkimuksissa! 

Ryhtini on parantunut. Niska-hartiaongelmani ovat vähentyneet. Päänsäryt pysyvät paremmin hallinnassa. Suosittelen lämpimästi Fustraa ihan kaikille. Nuoret aktiiviliikkujat estävät virheasentojen kehittymisen. ..ja me vähän vanhemmat korjaamme jo syntyneitä ongelmia ?

Ravintovalmennus

Ravitsemuksella on suuri merkitys niin arjen jaksamisessa kuin liikunnassakin. Monipuolisella ja terveellisellä ruokavaliolla jaksat paremmin ja harjoittelet tehokkaammin.

Ravintovalmennuksen tarkoituksena on oppia syömään oikeaoppisesti ja löytämään itselle sopivat helpot ja toimivat tavat ja mallit, joita on helppo noudattaa arjen keskellä.

 

Ravintovalmennus sisältää:
  • Alkuhaastattelun sekä inbody-kehonkoostumusmittauksen
  • Ruokapäiväkirjatyöskentelyn
  • Ruokapäiväkirjan analysoinnin
  • Muutosehdotukset
  • Seurannan
  • Yksilölliset ruokaohjelmat