Usein kysyttyä – Asiakaspalvelu

Mitä jäsenyyteen kuuluu?

Saat 5 keskusta yhdellä kortilla käyttöösi, personal training palvelut sopimuksesi mukaan sekä rajattoman ryhmäliikunnan käytön kaikilla klubeilla, lisäksi useita jäsentarjouksia sekä klubeilla että yhteistyökumppaneilta.

 

Kaverini haluaisi käydä kortillani treenaamassa, onnistuuko se?

Valitettavasti ei, kortti on henkilökohtainen ja kertamaksulla on kaveri aina mahdollista ottaa mukaan treenaamaan.

Saanko määritellä itse oman laskunmaksu päivän?

Meillä on kaksi eräpäivää, kuukauden 1. ja kuukauden 15. riippuen arkipäivistä, veloitukset menevät näiden päivien mukaan. Voit valita sinulle sopivamman päivän liittyessäsi, ja mikäli haluat päivää muuttaa keskustele siitä asiakaspalvelun kanssa.

 

Onko teillä personal training palveluita?

Meillä on useita personal trainereita, monilla eri osaamisalueilla.  Ota yhteys vastaanottoon ja varatan sinulle näytetunti pt:n kanssa.

Sain kirjeen Lindorf:lta, onko laskuni mennyt perintään?

Ei huolta, laskusi on mennyt automaattiseen muistutuspalveluumme, ja mikäli olet sen ajoissa maksanut tai pienellä viiveellä, se peruuntuu automaattisesti, mutta jos lasku on maksettu reilusti eräpäivän jälkeen, kannattaa ottaa yhteyttä kirjeestä löytyvään asiakaspalveluun joko puhelimitse tai sähköpostilla.

Usein kysyttyä – Ryhmäliikunta

Saanko varattua tunnin netissä?

Saat, omilla tunnuksillasi, jotka sait liittyessäsi, pääset kirjautumaan sisälle ja varaamaan sekä perumaan paikan jumpassa.

En päässyt tunnille ja unohdin perua sen, nyt tunnukseni on lukossa.

Ei hätää, soita asiakaspalveluun tai laita sähköpostia asiakaspalvelu@balanssiklubit.fi, niin poistamme varauskiellon ja taas pääset varaamaan tunteja.